27 Aralık 2010 Pazartesi

Bitkisel sağlık rehberi

Değerli ziyaretçilerimiz, ülkemizde son yıllarda tabir yerindeyse şaha kalkan bir sektör bitkilerle tedavi meselesi.  Gzaetelerde, televizynlarda, internet sayfalarında hemen hemen her gün karşımıza çıkmaktalar. Cinsel gücü artırmadan, boy uzatmaya, saç dökülmesinden, kanser tedavisine kadar hemen hemen her konuda MUCİZE ilaçlar var piyasada.  İçeriklerinde de sürekli sağda solda duyduğumuz hemen hemen hepimizin isimlerine aşina olduğu bitki isimleri... Bundan yaklaşık 1 ay kadar önce bir arkadaşım tam 99 TL vererek sigarayı bırakma bitkisel tableti satın almış, övüne övüne sigarayı bırakacağından bahsediyordu. Aradan geçen bir ayın sonunda görüyorum ki sigara konusunda değişen hiç bir şey yok arkadaşta.
İlacın kutusunu görmek istedim kendisinden ve içindekiler kısmını bir kağıda not alarak en yakındaki bir aktara gittim. Arkadaşımın 99 TL vererek aldığı 100 gramı geçmeyen "ilaç"ı 20 TL ye hem de yaklaşık yarım kiloya tekabül edecek şekilde 100'er 50'şer gram olarak temin ettim. Bana sigarayı bıraktırır mı bilemem ama en azından aynı sigara bırakma denemesini 99 TL'ye değil de 20 TL'ye yapacağım. Bilginiz olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder